22 Aralık 2012 Cumartesi

Romantik tarz ; Toile de Jouy


  • Toile de Jouy  'toile' kumaşı üzerine tekrarlı baskıyla dokunmuş ve ilk olarak 18.yy ortasında İrlanda’da üretilmiş desenli kumaşların ortak adıdır. Fransızca’da “Jouy kumaşı” anlamına gelen bu kumaş, ismini Kuzey Fransa’daki 'Jouy-en-Josas' kasabasından alır.
  • Toile de Jouy'da çeşitli pastoral hayatlar resmediliyor,farklı hikayeler anlatılıyor.Genellikle kır hayatından sahneler işleniyor;meyve toplayan kadınlar, çiçekler, kuşlar, hayvanlar, kırevleri ve ağaçlar altında veya göl kenarında piknik yapan kadın ve erkekler... Dekorasyonun hemen hemen her köşesinde kullanılıyor ve tek bir rengin tonlamalarından oluşuyor.
  • Bende bu kumaşı çok beğendiğim için çarpı işi varmıdır diye araştırırken şablon bulurbulmaz işlemeye başladım.Ben mavi tonunu beğendim ve  işlemeye karar verdim.İşleme süreci dikkat gerektiriyor.Ama 4günde bitirdim :) 
  • Çarpı işimle beraber farklı kullanım yerlerinide paylaşmak istedim.Benim gibi romantik,country tarz sevenlerin dikkatini çekeceğine inanıyorum:)

























  • Uzun bir post oldu.Umarım beğenmişsinizdir.Keyifli İşlemeler:)

11 yorum:

  1. Aşkım ilgi alanım değil ama benim bile ilgimi çekti :) Kutluyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım benim desteğin için bıkmadan modellerime bakıp sabırla dinlediğin için..

      Sil
  2. mugecımmm cok guzel olmuş canım ellerıne saglıkk....bahsettıgın kumasıda ılkkez gördum ne guzelm ış öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilmi Serpil Hanım çok hoş bir kumaş. Türkiyede bulmak zormuş çok isterim kullanmayı dekorasyonda.sizde benim gibi süslü olunca dikkatinizi çekmiş teşekkür ederim tatlı yorumunuz için :)

      Sil
  3. ya benim gibi sizde romantikleri seviyorsunuz ( : çok hoş olmuş bayıldımm ( :
    ayrıca güzel bilgilerde öğrenmiş oldum ( :
    ellerinize sağlık. şablonu çok çok beğendim ( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim beğenmene çok teşekkür ederim.dün English Home da nevresim takımlarını gördüm bayıldım :) şablonu mailine atıyorum oldumu :)

      Sil
  4. Çok beğendim:)) çok güzel ve şık olmuş...

    YanıtlaSil
  5. muhteşem olmuş!!bilgilendirici yazıya bayıldım ayrıca.
    Ellerine ,zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Filiz Hanım çok sağolun.başka paylaşımlarda buluşmak dileğiyle:)

      Sil
  6. Bayıldım,çok şık,çok zevkli.Takibe aldım.Sevgiler...

    YanıtlaSil